fredag 19. oktober 2012



Velkommen til bloggen min!


Egentlig er det jo over et år siden jeg flyttet fra byen. Jeg har hatt to sommere i hagen min, så nå begynner det å gro både her og der. Før jeg flyttet hit til småbruket bodde jeg i mange år i en 30 m2 stor ettroms i Trondheim. Jeg rakk så vidt å flytte inn i en treroms leilighet og nøt friheten av å kunne bevege meg mellom rom, og særlig det å kunne lukke døren inn til soverommet, før jeg møtte min nåværende sambo og flyttet inn hos han. Her har vi flere hus! Og en stor hage! Full frihet til å gå amok og plante det jeg kunne komme over av ting jeg trodde ville gro. Hagen er vel egentlig  i sone 7, men inntill lune solvegger kan man gå for 6, og kanskje til og med 5 om man føler for å være litt dristig.

Nå er det jo høst, så det ert kanskje et litt underlig tidspunkt å starte en hageblogg, men jeg har jomlitt å dele fra det som allerede er gjort og. Første bilde ut er fra den første sitteplassen jeg og sambo laget oss da jeg flyttet inn. Benken er en gammel slaktebenk vi fant under gammellåven, og gryta fant vi i bekken ( sikkert en gammel vaskeplass). 



7 kommentarer:

  1. Hei Torill :)
    Gratulerer med ny blogg! kjempehyggelig at du vil være med på konkurranse og at jeg har bidratt med inspirasjon til å starte din egen blogg :)

    Gleder meg til å følge deg og hagen din videre

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny blogg, gleder meg til å følge med...Nydelig høstbilde, lykke til i konkurransen...

    SvarSlett
  3. Veldig vakkert! Så gøy at du har startet blogg:)
    Gleder meg til å se mer.
    Skal se du blir fort hekta;)
    Lykke til i konkurransen.

    SvarSlett
  4. Gratulerer som blogger! Du kommer til å elske å blogge :)
    Jammen er du tøff som flytter fra byen med alle tilbud som finnes der, og til landsbygda! Men det ser ut til at du har all mulig plass å boltre deg på, og det ser koselig ut der!
    Ønsker deg lykke til med bildet ditt!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med ny hageblogg - og flott høstbilde! Lykke til med både blogg og konkurranse :-)

    SvarSlett
  6. Takk, takk alle:-) så hyggelig at det allerede har vært så mange innom og sett på bloggen! Dette er gøye greier :-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med ny blogg. Herlig bilde du starter med :)

    SvarSlett